Kick-off meeting of the VasBio Med Board

2023-11-21T15:30:00+01:00
2023-11-21T20:00:00+01:00
Wo:
Charité Campus Mitte (CCM), Auditorium, CCO Building (Charité Crossover)
Virchowweg 6

Kick-off meeting of the VasBio Med Board

We are pleased to extend an invitation to you to the Kick-off meeting of the VasBio Med Board. Over the course of the event, we will discuss clinical cases and interesting research questions. Additionally, you have the opportunity to become a member of the VasBio Med Board. Your expertise and insights are highly regarded and we believe your contribution will be instrumental in our mission to bridge the gap between basic research and clinical application in the field of Vascular Biomedicine. This board is not intended to be rigid but rather an open and inclusive forum that will convene regularly to explore intriguing clinical cases.

Our primary objective is to bring together researchers, clinicians, and experts in vascular biomedicine to find synergies, facilitate cross-pollination of ideas and ultimately accelerate the translation of research findings into meaningful clinical applications.

Please join us for the Kick-off event on November 21st on Charité Campus Mitte. We look forward to your presence and participation in this momentous event. If you have any questions or need further information, please do not hesitate to contact us.

Übersetzung (Google)

Wir freuen uns, Sie zum Kick-off-Meeting des VasBio Med Boards einzuladen. Im Rahmen der Veranstaltung werden wir klinische Fälle und interessante Forschungsfragen diskutieren. Darüber hinaus haben Sie die Möglichkeit, Mitglied des VasBio Med-Vorstands zu werden. Ihr Fachwissen und Ihre Erkenntnisse werden hoch geschätzt und wir glauben, dass Ihr Beitrag entscheidend zu unserer Mission beitragen wird, die Lücke zwischen Grundlagenforschung und klinischer Anwendung im Bereich der vaskulären Biomedizin zu schließen. Dieses Gremium soll nicht starr sein, sondern vielmehr ein offenes und integratives Forum sein, das regelmäßig zusammenkommt, um interessante klinische Fälle zu untersuchen. Unser Hauptziel besteht darin, Forscher, Kliniker und Experten der Gefäßbiomedizin zusammenzubringen, um Synergien zu finden, die gegenseitige Befruchtung von Ideen zu erleichtern und letztendlich die Umsetzung von Forschungsergebnissen in sinnvolle klinische Anwendungen zu beschleunigen. Besuchen Sie uns zur Kick-off-Veranstaltung am 21. November auf dem Charité Campus Mitte. Wir freuen uns auf Ihre Anwesenheit und Teilnahme an diesem bedeutsamen Ereignis. Wenn Sie Fragen haben oder weitere Informationen benötigen, zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.

Berlin Center for Translational Vascular Biomedicine

Weitere Informationen

Posted on 1. November 2023. Bookmark the permalink. Kommentare deaktiviert für Kick-off meeting of the VasBio Med Board.